Thursday, January 13, 2011

New Chapter 2011

Photobucket
Helow...1st entry untuk thun 2011.Untuk prmulaan january blan 1
adalah blan yg agak mmenat kn even blom abis lg tp aku da ckop penat
mnghadapi nye hrmmm...mybe untuk blan ni blan yg agak x baek wat aku(rasenye lar)
ok mengape dan kenape aku mngeluh sbb january well sbb nye
aku da dpt dugaan mcm2 ade then smua nsib mcm x mnyebelahi jer!
contoh nyer: hri 2 g kuar knon2 nk bli sluar tp xde size
aku x taw ar aku ni da gmok or whatever la
tp x de size so aku tkar fkiran nk bli kasut n guess what???
yess..mmg xde size gak so aku rilek ag time 2 then aku tkar ag fkiran
nk bli bju mmg da brkenan gler kt bju ni..tp tbe2 kt bhagian bwah koyak
so aku pn mntak yg bru n yess..again n again smua xde fine!!!
hari 2 aku rase mmg nk maki jer smua kdai yg aku msuk
2 sbb smua xde x boleh ker dorg order size byk2 huh!
mmg wat aku pnas jer..so akhir nyer aku blik dng tngan ksong yeah!!
xpena pena aku blik ngan tngan ksong 1st time 2 ayed pnye ar
men snyum,snyum smpai ketelinge sbb aku blik ngn tngan ksong die suke ble aku
x dpt shopink deimmmn!x pe aku tuntut gak nnt..
ok aku pasrah dngan dugaan 2 so aku pn skit2 da ler lupe kn.
Tp x abis lak ngan 2 ade lg 1 cter.mcm mlm2 biase ayed amik aku
dr KTM lpas 2 ktowg g ar mkn char kuey tiaw(yg x sbrapa sedap pn)
ayed brhenti kn kete sbrang jln mkn,mkn,mkn abiz gak akhir nyer
lpas jer byar ktorg pn nk blik ar then ngan 'confident'nyer ayed pn start ar
kete 2 then tibe2 kete 2 x bg feedback snyap jer , ayed pn ckp ar
'die wat hal lg'meant :kene biar kn kete 2 kjap bru ler start.
so ktorg tggu ar 10 mnit sbb ayed kate 10 or 20 mnit ok ar 2.
so di pndek kn cter bkan stakat 10 or 20 mnit tp da sjam
kete 2 x ler start gak mmg aku da panas da so dlam kepanasan 2
ayed brsuare,:amy org rase kete ni kne tolak ar.....
aku pn tnye blik klo tolak boleh hdup enjin ker?boleh..
aku mmg lg ar brtmbah panas dr td x ckp kne tolak huh!!
ckp pasal tolak aku ngan ayed jer ade di tmpat kjadian so antara aku ngan die jer ar kne tolak
tp aku pn yg kne sbb die x caye klo aku drive...selamat ar tbe2 ade sorg bangla 2
kuar dr mne tah dpt ar aku mntak tlong tolak kete 2 klo x alamat nyer
mmg aku sorg jer kne DAN YG PLING BEST DLAM SEJARAH AKU TOLAK KETE haha..
mmg 'bad luck' btol ar aku blan ni hahaha...
aku da penat derr..
Tp aku amat brsyukur sbb still dpt mnghirup udara untuk thun 2011
dan still brsame si die ehem2..i lurve u
sbb dah mnghadapi segale dugaan untuk thun lepas dan untuk thun ni
hrap2 awk x kesah dan bkan untuk thun ni jer tp untuk thun2 yg akan datang nnt
amin...

No comments: